Hilalyazbos53 yatışını yapıp kontrol altında tutmaları gerekiyor. Benim de kanamam oldu düşük başlangıcı dedi ve yarışımı yaptılar 2 gün sonra taburcu oldum ve evde boş boş dinlenip verilen Protestan 200mg günde 3 defa kullandım. Sizin durumun tıpa tıp aynısı da da arkadaşım yaşadı tahmin etrafı kanla çevrelenmiş kanı boşaltsalar bebeğe zarar verirmiş bu yüzden ilaçla kanı dağıtmaya çalışmışlar oda 3 gün felan hastanede yattı, taburcu olduktan sonra sürekli yataktaydı çok iyi dinlendi ve Şuan 15 haftasına doğru gidiyo. Bu yüzden demem o ki bence evde oturup ihmal etmeyin yarışınız yapılsın kontrol altında olun muhakkak yoksa iş işten geçerse zaten kürtajla veya ilaçla düşüğe uğraşlar. İhmal etmeyin sakın