Comeasli Merhaba kizlar geç dollenme ile 4hafta 6 gunluk hamileyim corasprin verdi acaba bunun sebebi nedir
Mothertea Comeasli merhaba hayırlı olsn geç döllenmeden bende şüpheleniyorum adetiniz kaç gün geçip öğrendiniz belirtiler nelerdi
Hayatuysal34 Comeasli merhaba bende geç döllenme ile hamileyim 6 hafta olmam lazımdı 5 e yeni girdim bebeği görkmek için sabırsızlanıyorum acaba ultrason resmi n varmı kese gördün mü
Comeasli Mothertea adetim 7 gün geçti sadece kaşık bel ağrım oluyordu o şekilde sanırım benimki geç dollenme olmuş zaten
Comeasli Hayatuysal34 evet verdi resmi keseyim gördük henüz bebek yok sanırım ama 6+3 olunca tekrar gideceğim
Hayatuysal34 Comeasli tabi bebek için erken normalde kaç hafta olman lazımdı canm benm 6 olması lazımdı ama 4 geç döllenme ddi folikasit verdimi
Hayatuysal34 Comeasli kusura bakma canm benmde geç döllenme ya ondan çok soru sordum ultrason resmini koyman mümkünmü cevapladığın için teşekkür ederim
Busra2002 Comeasli merhaba benim de geç döllenme oldu pcos var bende bende coraspin kullanıyorum ama benim pıhtılaşma sorunum var kese gorundukten sonra da oksapar kullanmaya baslicam şu an 4+2 haftaligiz
Acs Benim sadece betahcgme baktı yüksek çıktı haftaya tekrar gel ultrasonla bakalım tekrardan dedi keseyi görsem içim rahatlayacak 12 Ocak son adetim haftamıda söylemedi 🙇