busra_blk benim ilk alttan bakınca 4 haftalık kese gözüktü sonra 7.hafta da bebeği ve kalp atışlarını duydum çok şükür suan 13 haftalık olduk ama zorlu bir dönem oldu benden sana tavsiye en ufak bir mide bulantısı sorunun olursa git gerekirse serum taktır ben sırf kusarken zorlandım diye kanamam oldu hastanede yattım çok aşırı zorlanıyorum herkes bir olacak diye bişey yok ama hem psikolojik hemde bedenen çöküşü yaşadım kanamayı görünce suan progestan iğne oluyorum asla ayakta kusma otur boşver kusmugun nereye gittiğini nereye kustugunu önemseme ben hala üzülüyorum bebeğe bişey olacak diye korkuyorum