iremsenpli11 Varsa bebek kuveze girdimi girdiyse kaç gün kaldı ben 30.haftada ciğer geliştirici iğne vurundum olumlu etkiler mi bebeğiniz kaç kg doğdu deneyimlerinizi paylasirmisiniz
Arzum_87 iremsenpli11 Ben henüz dopurmadım 31+4 şuan. Ciğer geliştirici iğne 30 da olmanızın sebebi nedir acaba. Bize hiçbişey yapılmadı da merak ettim. Hatta suyum biraz fazlaymış. Erken olabilir dedi.
arastiricianne iremsenpli11 bende 34.haftada yattım çıktım iki doz ciger geliştirici vuruldum 2cm açılmam ve sancılarım var dr doğsa bile sıkıntı olmaz dedi
SenanurMasal iremsenpli11 arkadaşım ikiz doğum yaptı 33.haftada açılma ve sancidan 1800 ve 2000 kg doğdular 1 hafta kuvezde kaldilar
Eleven11 iremsenpli11 ciğer geliştirici banada vuruldu bebek hareketlerinde azalma hissediyorm sizde de böyle bir şey oldu mu
iremsenpli11 Arzum_87 ben 22.haftada serklaj oldum canım erken doğum riskim var 30.haftada hafif ağrılarım oldu bebek doğum pozisyonu aldığı için her ihtimale karşı vuruldu
Arzum_87 iremsenpli11 Anladım canım teşekkür ederim. Rabbim vaktinde kolaylıkla doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻🧿
arastiricianne iremsenpli11 olsa muhakkak söylerdi ama her bebek bir değildir bnmkinde gerek olmaz belki ama sizde olabilir
Essraanil Eleven11 bende de oldu merak etmeyin 3 4 gün sürdü hatta 1 haftaya kadar eskisi kadar sert değildi sokra düzeliyor yavaş yavaş içinizi ferah tutun😍
incikinannesi Eleven11 33 haftalık gebeyim geçen hafta oldum ciğer geliştirici 2 gün çok az hareket etti şimdi düzeldi şükür ilaç ağır olduğu için
Zeynep_Defne Eleven11 bende de iki gün çok az hareket etmişti.iğneden olur dedi doktor.sonra düzeldi🙏
incikinannesi iremsenpli11 geçen sene kızımı 34+5 de doğurdum ciğer geliştirici olmuştum küveze girmedi çok şükür 2200 doğdu 2100 ayrıldık hastaneden
iremsenpli11 Bebeginehasret anladım ne için kalmıştı peki solunum sıkıntısı mi vardı yoksa tedbir amaçlı mi birde iğne vurunmusmuydunuz?