bebitomom benim de 9 haftalik kahverengi lekelenme olmuştu. Normal bir durum değil tabii ki. Kanama alanı yoktu bebek iyiydi ama progestan fitil verildi ve bir süre hareketlerime dikkat ettim. Hatta sonra kırmızı kanamam da oldu yine bebekte kesede bir şey yoktu ama yine de düşük riski var denildi. 16 haftalık olduk çok şükür bebeğim hala benimle. İhmal etmeden bir doktora görünün siz de