13kmkmkm- Merhaba hanımlar 26 günüm kaldı ve ben daha karar veremedim kız ismlerini yazabilirmisiniz bana 🥰
Efsa_1 13kmkmkm- Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲biz de kızımız olursa eğer ismini Mihra koyacağız size de fikir olur ☺️
yabadabaduu 13kmkmkm- bizde uzun araştırmalar sonucu menessa ismini koyduk burda çok sormuştum menessa mı mihra mı diye herkes mihra demişti ama menessa koyduk pişman değiliz 😂🥰
Lazz61 13kmkmkm- Meryem kesin yanına Asya -İpek-Sare denildi ama isimlerin anlamları bir tuhaf 2. İsim belirsiz bizde 😒
Lazz61 Efsa_1 kız Afra yı ben de duydum ama dedim ki şimdi bu Nazlı Afra lı tafralı bişey olur 🙈 o yüzden korktum 😂 valla 36 yaşında 3. Çocuk hiç naz çekemem bacım ya
Efsa_1 Lazz61 😂😂 isimden etkileniyor bazı insanlar doğrudur 😂sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😍❣️