Oturup ağlamak istiyorum bebeğime aldığım herşey ilk yıkamada aşırı çekti. Burda biri daha yazmıştı küçücük kaldı diye 30 derecede en kısa programda yıkadım ama hepsi öyle bir küçülmüş ki 6 aylık olanlar bile yenidoğan gibi oldu. Diğerlerini yıkamaya korkuyorum hiç kendi kıyafetlerimiz bir kere bile çekmemişti neden olur ki 20 derece de mi yıkasam 🥺🥺