Tam idrar tetkiki yaptılar ve glükozum negatif çıktı bu nedemek oluyor şekerim yokmu oluyor ? Anlayamadım şeker yüklemesi yaptırdım 3 kere kan aldılar birincisinde sonucum 115 çıktı ikincisinde 197 üçüncüsünde 159 çıktı yok değerlim yüksek çıkmış falan filan şeker hastasısın dediler dahileyeye gönderdiler işte doktor anlatı iki hafta boyunca diyet yap (şeker,un, işte şeker yükseltici şeyler yeme) dedi. Ama anlamadığım şey neden glukoz idrarda negatif çıktı kafam karıştı 🤔 bide bu şeker yüklemeyi ben saçma buldum sonrasından sonuçta o kadar şekerli şeyi içince şekerin yükselmesi normal değil mi ya boşu boşuna yaptırdım bence 😞 fikri olan varsa yazarsa sevinirim