Carpedym 6+2 yim bulantılarım yoğunlaştı bide halsizlik var normalmi üstelik çalışıyorum da böyle geçiren varmı
Minik1Civciv Carpedym normal canım 🥰 ilk haftalarda böyle olabiliyor bende öyleyim kolum kalkmıyor desem yeridir
Asgjm Carpedym benim de 6.haftadan sonra tansiyon düşüklüğü bulantı kusma iki üç ay yatarak geçti sonra düzeldi şuan son günlerim tekrar bulantı aşırı yorgunluk başladı ama son günlerim olduğu için sanırım umarım geçer sizinde
twinsmom_ Carpedym 5. Haftadan beri bende aynıyım maalesef 7. Haftaya girdik bulantılarım ilaçla kesiliyor sadece halsizlik ve tansiyon sorunumu henüz çözemedim bacaklarım hiç tutmuyormuş gibi 😔
elifff_17 Carpedym cok normall ben duramazdım kolumu bile kaldıramıyordum içim kıyılıyordu sankii :)) simdi son aylardayız bu kısım da zor zaten ilk 3 ay bi de son 3 ay en güzeli o ara dönem :)
Carpedym Minik1Civciv ah ah çalışırken çok zor oluyo işte ya 🤦♀️ ilk zamanları Bi atlatabilsek hayırlısıyla 🙏
Minik1Civciv Carpedym ayy sorma kuzum sağlıkla hayırlısıyla atlatalım mide bulantın var mı ne durumdasın 🥰
Carpedym twinsmom_ salı günü kontrolüm vaar bende ilaç isticem böyle giderse sabah ları işkence oldu artık
twinsmom_ Carpedym evet ilaç gerçekten çok büyük kolaylık hayat kalitesi artıyor insanın doktor hemen yazıyor zaten 😇
elifff_17 Carpedym bulantı yok ama agrılar cok belim bacağım felaket ağrıyor ayaklarım ozellikle yürümekte zorlaniyorum karnımda cok çıkmadı oysa ama ağırlık vücutta etki ediyor zamanda gecmiyor ..
Carpedym Minik1Civciv var tabi sabahları yataktan kalkasım gelmiyor o derece bide hazımsızlıkta var yani tepe taklak oldum bir haftada ya
Minik1Civciv Carpedym zor valla kuzum olsun yavrumuza sağ salim kavuşalım dert değil. Tatlı acılar bunlar 🥰🫶🏼🌸
Nurkcy Carpedym Normal ben ölü gibi yatıyordum o haftalarda halsizlikten.. acaba Çalışanlar napıyor diye düşünürdüm hep.. ilk haftalar zor oluyor.