Kızlar 6 ay bitti biz hala oğlumuza isim bulamadık ve çok canım sıkılıyo bu duruma. Eşim hep türk isimleri olan baybars metehan falan o isimleri seviyo ama banada ağır ve soylmesi kaba geliyo🫠 ALİ ismi kesin olcak yanına bişey daha arıyoruz cunku ali ismi bize çok kısa geliyo 🙈 ben Toprak, Bulut, Erim, Batu, bartu boyle isimlere gönlüm kayıyor Ali’nin yanına 😊 ay lütfen bi yardımcı oluverin fikirlerinize ihtiyacım var😃