Merhaba bende 16. Haftamdayım salı günü kanamam oldu ama doktor nedenini söylemedi bebek iyi dedi rahimde de sorun görmedi . İğne ve ilaçlar verdi 2 güne geçti kanama ama beş gündür yatıyorum hiç bir iş yapmıyorum. Yarın kontrol var inşallah kötü bir şey söylemez