Minaa_m Kızlar bi yakınım şikayetvar da çalışıyor bi kaç gün staj gördü simdi evden soruları cevaplıyor çalisiyor sordum nasıl girdiğini pek bi bilgi vermedi sizin bilginiz var mı nasıl başvuru yapılıyor
Bulbulyuvasi Minaa_m çağrı merkezinde cevaplıyorsa öyle cok iş var bilgisayar kulaklık vesaire olması yeterli
Aselhumaninannesi Minaa_m keşke bende ogrensemde evde en azından oturduğum yerde yapardım kuzeninzide çok ayıp etmiş söyleyebilir sanki ekmegindenmi edeceksiniz ben bu insanları anlamıyorum gerçekten sadece kuzeniniz için değil böyle insanlar var yardımcı olsalar sanki nolur