Merakli_anne Merhaba anneler 32. Hafta için doğum izni alacağım. 32. Haftanın başında mı izin alınıyor, yoksa 32.hafta bitince mi? Ona göre doktor randevusu alacağım da.
Hulya2626 Merakli_anne hafta başında git 31. Hafta bitince git. İlla 32+0 olmasına gerek yok. Pazartesi git ama benim doktorum öyle dedi.
Aleynamesutdeveci Hulya2626 canım ben işe gireceğim ama 13 haftalık hamileyim çalıştığım yere sonradan söylemeyi düşünüyorum işe almazlar diye bir sorun olurmu bu haftadan sonra çalışmak
Kiraz13 Hulya2626 merhaba ben de yarın alacağım doğum izni ama 31+6 olacak verirler mi ki. Özele gidiyorum bu arada.
femme Aleynamesutdeveci iş yerine bildiride bulunmanız gerekiyor diye biliyorum . 20 hafta sonra rapor hakkınız dolucak
Hulya2626 Aleynamesutdeveci riskli gebeliğiniz yoksa sorun olmaz. Ama 32. Haftadan sonra çalışmak istiyorsan. Doktordan Çalışabilir raporu alman lazım.
UmAlya Aleynamesutdeveci bence söylemen gerekiyor çünkü 13 haftalık küçük değil. Bana göre saklamak etik değil. Kimse de 5 ay sonra çıkacak birini işe almak istemez.
Defnesa Aleynamesutdeveci size dava açabilirler biliyorsunuz dimi çünkü yeni gebelik değil kocaman olmuş iş ahlakina aykırı yaptığınız etik değil patronlarınız yapsa 50 tane post açarsınız hakkımı helal etmiyorum diye 🤦
Gizemmm-61 Kiraz13 verirler verirler benimde erkendi sanırım doktor rapor istiyor musun diye sormuştu
Tubaut Kiraz13 merhaba alabildiniz mi acaba raporunuzu benimde heyet raporum var 31+4 de bitiyor bitince direk alabilecekmiyim 32. Hafta raporunu merak ettim
Eylembasakoc Banada 32.haftada gel çalışabilir raporu vericem dedim. Şartmı acaba böyle bi rapor almak daha doğrusu o raporu aldıktan sonra napıyoruz pek bi bilgim yokta bilen biri yazabilir mi
Hulya2626 Eylembasakoc evet çalışmak istiyorsan şart yoksa sistem otomotik seni 32. Haftada doğum iznine ayrılmış gösteriyor
abilgen Aleynamesutdeveci yani zaten 13 haftalıksınız, 20 hafta sonra rapor zamanınız geliyor demek istedi sanırım arkadaşımız. Birde çok ilerlemiş gebelik iş yeri dava açabilir size.
Kardelen-123 Benim de 32+4 te randevum, o zaman çalışamaz raporu almayı düşünüyordum, sorun olur mu ki? Hiç düşünmemiştim bunu