Bulbulyuvasi Hiç folik asit kullanmadım ve demir vitamini verdiler toz halinde ama tadı kokusu midemi bulandırdığı için iki gün içtim sadece ikili testimi yeni oldum bir sorun cıkar mı bu yüzden
Bulbulyuvasi Sevgi56 toz halinde verdi eğer tadı yoksa kullanırım kapsül halinde sorun değil teşekkür ederim
Tripkolikkkiz Demir eksikliğim vardı baş dönmesi kalp çarpıntısı yapıyordu bende hap ile yukselmiyordu değerim iğne vermisti doktorum ancak öyle toparlandim