Esraliiii inşallah normal olur normal istiyorum bende bizimki dönmüş pazartesi günü hst yattım Çarşamba ya kadar 2cm açılmam var düzenli sancılarım çıkıyordu :) 2doz ciger geliştirici iğne olduk kasılmaları durdurmak için hap verdiler ama oda çarpıntı yapınca bıraktılar mecburen açılmam olduğu için hastaneden enfeksiyon kapmayım die çıkarttılar beklemedeyiz şuanda :)