prettywomann Yesraan aynı şeyi ben de çekiyorum son 3 ay dokunmuyor malesef dişçiler. Çekilmesi lazım ama iltihapla duruyorum doğuma bir ayım var. 2. Trimesterse gidin tedavi olun keşke benim öyle imkanım olsa doğum sonrası beklemek zorundayım
hulyaakgn34- Yesraan 8 haftalıktım çok ağrı vardı diş hekiminin ve kadın doğum doktorumun onayıyla antibiyotik başladım ondan sonra şükürler olsun dedim gebelerin kullandığı antibiyotik grupları oluyormuş ama 2. Trimesterda kesinlikle tedavi edilmeli son aya bırakılmamalı demişti doktorum sizde doktorunuzla görüşün iltihap bebek için daha zararlı antibiyotikten eğer onay verirlerse bi ilaç başlarsınız
-Meyra Yesraan kadın doğum doktorundan onay alırsan diş hekimine tedavi olabilirsin çekerlerde ben çektirmiştim. Ama anestezi için ayrıca belirtmen lazım benim aklıma gelmediği için anestezisiz çektiler ağrıdan duramıyordum mecburen kabul ettim ama dayanılcak gibi seğil anestezisiz
Gozdeparlar Yesraan cok geçmiş olsun kuzu. Tedavi ettirene kadar geçici çözüm yolları buz koyman oradaki kan akışını yavaşlattigi için çok rahat ettiriyor. Birde suyun içine karanfil at bolca. Özünü verince o suyla bol bol gargara yap. Ben tedavi olaana kadar bunlarla rahatladim
Hamiss_ Yesraan benimde kanallı dişim sıkıntılıydı 31 haftalık hamileyim doktoruma sordum herşeyi yaptırabilirsin sıkıntı olmaz dedi. Çektirdim dişimi bende kurtarılamayacak düzeye gelmiş çünkü
Sevilayms Yesraan Canım öyle beklene yazık diş agrısı bıseye benzemez İltihap varsa bi ilaç yazar belki hafifletir seni rahatlatır Diş iltihabı bebege de zararlı erken doguma yol acabılıyor mus.
Sevilayms Yesraan Kadın doğumcun izin verirse yapılacak işleme kullanılacak ilaçlara yazılı bir izin alıp dişçine götürüyorsun yapabılıyor o sekılde
nohutkizinannesi Ben 2. Tremesterda dişimi yaptırmış ve çektirmiştim. Erken veya geç değilse doktora git bence gerçekten çok zor 🌼
Azeri Kiyamam Bende o durumu Yawadim Diwim Wiwmiwdi Yuzum Gozum Aliyordum her gun Sonra Gidim Doktora iyne ile Wiwi aldilar,Cirkler gelmisdi,inan bende Hic bir sey yapa bilmiyordum yalniz,Aliyordum
yagmurefe prettywomann aynı durumsayiz canım 2 trimestir da fark ettim ama çok geç oldu şimdi bı haftadır Ağridan kıvranıyorum bı ayım kaldı doğumdan sonra hemen gitcem insllah dişimi kaybetmezsem
Yesraan hulyaakgn34- ciroxilex diye antibiyotik kullanımina başladım kuzum son ayım bir ay kaldı doğuma 😔😔🤲🤲 Antibiyotik kaç gündd etki edsr.
Yesraan hulyaakgn34- antibiyotik dün başladım ama daah etki etmedi beni öldürecek ya son bir ay kaldı doğuma
Gozdeparlar Yesraan hayir böyle durumlar için doktorundan yazi alıyorsun. Dişçin duruma göre değerlendirip yapiyor. Benim nasip 2. Trimesterda olması. Cok problem olmuyormus. Ama 1 ve 3 baya irdeliyorlar
prettywomann Yesraan kadın doğumcun onay vermesi lazım benimki çekime onay vermedi ancak dolguya onay verdi dişçide çekersem burda doğum sancın başlayabilir dedi zaten röntgen falan çekmiyor yapsa bile uyuşturmadan yapacak büyük ihtimalle yine de kadın doğuma bir sorun ben de 34üm bir hafta antibiyotik kullandım geçmedi malesef çözümü çekim
Hamiss_ Yesraan Doktorunla bir görüş bence önce ama bana diş hekimi de kadın doğumcum da sıkıntı olmaz dedi