Doğuma gittiğimde doğum odalarında sancı çeken kadınlar duydum..normal doğumu ebeler yaptırıyor ve arada bir girip bakıyorlar yanına kimseyi almıyorlar. Sezaryende de nst cekiliyo sonuca göre sırayla doğuma aliyolar hangi doktor varsa o yapıyor dediğim gibi kendi doktorunka konuşup acilden doğum gününe randevu olusturursan kendi doktorun geliyor.