[silindi] hayallliiim hayırla sağlıkla çok kolay bir doğum olur inşallah 🤲🏻 Siz de bana dua eder misiniz 41 oldum bir an önce hayırla gelsin diye😅
Duygu1995 hayallliiim rabbim kolaylık versin canım dualarım seninle acilman varmiydi peki senin oncesinden
[silindi] Duygu1995 yarın kontrolüm var eğer gelmezse tabi😅 42’ye kadar bekliyor normalde doktorum ama ben tedirgin olmaya başladım 2 gün önce 3700dü kilosu🤷🏼♀️ ilk doğumumda 40+3te olmuştu bunu daha erken bekliyordum ama kısmet tabi😂
Balbebek012 hayallliiim inşallah en kolay en sağlıklı şekilde doğumunu yaparsın Allah yardımcıb olsın ❤
hayallliiim [silindi] evet canım 5 de gittik açılma 2 cm sancılar sık değil suyu var bol dedi keyfi yerinde dedi enfeksiyon riskine karşı antibiyotik başladık eve geldim baya yürüdüm 2 saati geçkin gece tekrar haberleşcez
Minikbebegimaren hayallliiim hayırlısıyla yavrunu kucağına al inşallah bi avazda bende 39 haftalığım banada dua edin lütfen 🙏🏻