Vakit kaybetmeden endokrine git. Bana da dediler burda bende ayni postu açmıştım. Bana git dediler 14.haftaya salladim sehir disina gitmem gerekliydi. Surekli bayiliyordum. Meger lantus dusuruyormus sekerimi :) burdaki dahiliye doktoru yuzunden hem bebegim hem ben riskliydim. Emin ol sonrasi cok rahat devam ediyor. Korkuyorsun surekli. Sirf sekerim yukseldi diye haftada bir kadin doguma iyi mi diye bakmaya gittim. Hala gidiyorum ara ara :) stres yapma 60 unite novorapide ragmen stresten dusurememistim. Bana burda cok ogut verdiler haklilarmis rahat ol. Ben internetten gordugum butun riskleri kadin dogum doktoruma sordum korkuyla. Onlar kucuk riskler dedi rahat ol