Beyzanursahin On aylık bı kızım var sezeryan doğum yaptım, şimdi istenmeyen bı gebeliğim var beş haftalık şu anda Sezeryan sonrası geçen süre az olduğu için tedirginim bu durumu yaşayan var mı tecrübelerinizi yazar mısınız ?
2aslan_annesi07 Beyzanursahin tabiki dikkat etmek ara vermek önemli rahmin toparlanma acisindan vs ama çevremde çok var canım gorumcem mesela 3aylik bebeği varken öğrendi gebe olduğunu iki bebekte bı yıl arayla aynı ay doğdu araları tam 1yas üstelik 4. Cu sezaryendi
nuzunismail Beyzanursahin Benim kızım 12 aylık ve şu an da 15 haftalık hamileyim. İlki sezeryandı bu da öyle olacak, doktor sadece ek vitaminler verdi. Şu ana kadar bir sorun yaşamadım inş yaşamayız da
Oznr001 Beyzanursahin ilkinden 5 ay sonra hamile kaldım bebeğimi kaybetmiştim ben 30 haftalık olcam bı sıkıntı yaşamadım henüz
2aslan_annesi07 Beyzanursahin evet canim sezaryen olcak maalesef normal için iki cocugun arası kısa daha uzun olsaydı arası belki deneyebilirsiniz hayırlısı olsun❤️
nuzunismail CayGetireyimMi İki gebeliğim arası yakın olduğu için sadece folik asit yeterli olmaz demişti