Kızlar Malatya’da depremi yaşadım çok zor bi süreçten geçiyorum evim kullanılmaz halde Adana’ya ailemin yanına geldim cuma günü hastane kontrolüne gideyim derken hastanede kanamam oldu hemen acilden yatış verdiler iğne yaptılar Progestan kullanıyorum bu arada 9 haftalık hamileyim şuan taburcu oldum kanamam yok denecek kadar azaldı kahverengi lekelenme çok az var benim gibi bu süreci yaşayan oldu mu. Allahım kimseye yaşatmasın bebeğimi kaybetme korkusu ile yaşıyorum bana dua edin lütfen 🙏