Aysenur_2 Kızlar bebeğimin ismini yağız alp koymak istiyoruz ama her duyan alp olmamış falan diyor başka önerileriniz var mı 😊🙏
busetekerr Aysenur_2 Allah nasip ederse bende Yağız koyucam oğlumun adını ama yanına olursa Yağız Efe olur dedim ya da sadece Yağız da çok güzel 😊
Bebiskosuu Olmuş bence güzel uyumlu ama her çocuk da iki isimli olmak zorunda değil artık her cocuk iki isimli tek isimliler farklı olacak yağız da tek basına çok güzel ☺️
Aysenur_2 Bebiskosuu evet bende yağız ismini tek başına beğeniyorum aslında ama kızımın 2 ismi var oda öyle olsun istiyorum belki sadece yağızda olur 😊