Arkadaşlar 7 haftalık gebeyim 1 düşüğüm var gece çamur gibi kan geldi diğer düşükte de öyle olmuştu bizde korktuk hemen hastaneye gittik bebeğin kalp atışını dinledik çok şükür onda bişey yok ama kanamam varmış bide rahim şekil bozukluğu dedi doktor ama bu zamana kadar hiç bi doktor bana bunu söylemedi şimdi bı tane iğne vurdular 5 güne bir vurunmam gerekmiş inşallah tutar bunu yaşayan oldu mu çok korkuyorum bu bebeğimi de kaybederim diye 🥺