Kızlar geçende yazmıştım ben 37 haftanın sonunda çatı muayenesi oldum doktorum darlık olmadığını ama rahatta olmadığını söyledi bebeğim büyük 1 hafta önce 3500 kilo idi. 40 haftayı beklerse 3800 falan olurmuş. Gidişat Normal doğumdu fakat bu muayene ve doktorun söyledikleri kafamı karıştırdı sizce sezeryan olmalı mıyım zor olabilir dedi çünkü normal içinn