Kızlar yatışım yapılmıştı yeni çıktım hastaneden yarın kontorlüm var ama böyle yalancı kasılma oluyo öne doğru karnım çıkıyo sertleşiyo ve nefesim kesiliyo ama ağrı falan yok bu nstde çıkar mı birde sütüm zaten geliyordu şimdi daha çok yoğunlaştı sürekli akıyo neden