SaHil_Hayat melikessuuu canım ben 6 aylığım kuaföre gittim bi sormaya bana dediki açıcı vurma normal boyalarla istersen gün boyu dursun kafanda ben saçını açıpta vebali almam kokusundan senle çocuğu tıkar ama normal boyuyalım zamanın gelmiş doktora dedim oda hiç bir sıkıntı olmaz dedi
gulsun-36 melikessuuu 2 3 ayda bir gratisin bitkisel boyası ile boyuyorum canım hiç kokusu yok doktorum da izin verdi boyayabilirsin bence sıkıntı olmaz rahat ol
Lazz61 melikessuuu organik boyalar var kuzum. Sorun ağız yoluyla dokumandan ziyade deri yoluyla vücuduna geçmesi. Ben de boyatacağım trendyoldan biomagic aldım daha önce de kullandığım markayı indirimini takip ettim 3 tüpünü 120 küsüre falan aldım 👍
sburcu41 melikessuuu ben de başından beri boyuyorum. Neva botonical serisiyle vegan içerikli zaten amonyaksız. Saç boyama ile ilgili kanıtlanmış bir durum yok çok düşük bir ihtimal kana karışma olabileceği söyleniyor. Bitkisel içerikli kullanıldığı sürece bir sorun olmaz. Ben çok bekletmiyorum mesela normalde 40 dk’ysa 25 dakika sonra falan yıkıyorum
melikessuuu SaHil_Hayat bende açıcısız yapmayı düşünüyorum zaten canım ama insan yine de tedirgin oluyor dip boya yaptın mı sen canım
2aslan_annesi07 melikessuuu bende 4 aylık olmuştum sanırım boyadım son hafta tekrar boyamayı düşünüyorum doğuma 2 3 gün kala nasipse
Gzemgcmen Ben yurt dışında yaşıyorum 21 haftamdayım başından belli normal boyadım ve 16 haftalıkken açıcı ile de kuafore yaptırdım dibime değdirmeden , buradaki birçok doktora sordum ilk ayımdan itibaren bir sıkıntı olmaz öyle şeylere inanmayın dedi
melikessuuu Gzemgcmen doğru canım bende öyle biliyorum ama yine de insan korkuyor konu bebek olunca 🥲
melikessuuu Lazz61 ya bakayım bende zaten bu şekilde içim rahat etmeyecek ama doktoruma sordum deriye bulaştırmadan sıkıntı olmaz dedi
CmreKsidar melikessuuu benim doktorum 12. Haftadan sonra saçını boyatabilirsin demişti ama ben boyatmadım.