Kızlar 3 gündür aşırı göbeğim kaşınıyo nemlendirici krem, bebe yağı, çatlak yağı felan sürüyorum biraz geçiyo yine başlıyo özellikle geceleri uyuyamıyorum resmenn göbeğimde çatlaklar var kaşıdıkça kıpkırmızı oluyo 😬nasıl geçer ya zar zor dayanıyorum 😔🤔