Babyykmz valla bu doya doya yaşayanlar nasıl yaşıyor anlamıyorum. Çok gezince çatı ağrım oluyor. İlk haftalar zaten mide bulantıları. Son haftalar da ağırlaşıyorsun, ayakların şişiyor, çatı ağrısı,kemik ağrısı oluyor valla eski halimi özlüyorum. Rahatlığı hafifliği özlüyorum.