karanmom Allahm nasip eder canim benim sen dua et
Bak yaşın kaç bilmiyorum ben 26 yaşındayım iki evlat acısı görmüş birisiyim inanki o kadar kötü şeyler geçtiği başımdan ama umudum hep Allah oldu evlatlarımı kendi ellerimde toprağa koydum yıkıldım dünyada dahi nefes almak bana haram gibi geliyordu konuşmadım uzun süre evden çıkamadım bir gün mezarlığa gittik eşimle beraber normalde götürmek istemiyor eşim beni ağlıyorum üzülüyorum diye ilk önce anlaşma yaptı benimle ağlamayacaksan götürmek seni diye neyse gitti mezarlığa ben sanki o iki evladının ellerimde tutup anne biz hep seninleyiz dediğini duydum kucağıma alıp büyütmek nasip olmadı ikiside karnımda öldü ögun den sonra kendime geldim normalde cocuk dahi düşünmüyordum çocuklu arkadaşlarım ka muhabbeti kestim çünkü ben deli gibi çocuk seven insanım sakata hiç tanımadım birinin bile çocuğunu seviyorum isyan etmedim hiç bir zaman çok ağladım artık aglamayı da bıraktım hiç bir zaman acıları geçmeyecek biliyorum hep taze ilk günkü gibi kalacak ama hep dua ettim şimdi kendimi toparladım yeniden çocuk düşünüyoruz ve yeniden deniyoruz Allahım hepimize nasip etsin inşallah seninde olur Rabbim nasip ettikten sonra neden olmasın cok yeni evlisin gönlünü ferah tut dua et o yeter uzun oldu hakkınızı helal edin 1🤲🧡