Yenianne54 Canım anneler 34 haftalık hamileyim geçen kontrole gittim normal çıkan tansiyonum sınırda çıktı sormadım da gerçi kaç diye evde ölçüyorum aç veya tok fark etmiyo hep 13-8 normal bi tansiyon mu acaba başına gelen varmı sıkıntı olur mu
Iremnurrmemis23 Yenianne54 benimde tansiyon sorunum var evde hep ölçüyorum büyük 14 ve yukarısı olursa küçük 9 ve yukarısı olursa bekleme hemen gel demişti doktorum