Momm6134 Pendik medikal parkta Halide hanıma giden var mı memmnun musunuz Türkan hanımda var ama fark ettim ki randevu alırken hastanede çok fazla durmuyor bilgi verebilir misiniz…
KubraP61 Momm6134 Momm6134 ben gidiyordum 1 ay öncesine kadar. Bıraktım bir daha tövbe :) sadece yanındayken konuşabiliyorsun neredeyse. Test istedi benden 2 hafta bekledim aradım mesaj attım dönmedi bile..
Momm6134 KubraP61 dün Neslihan hocaya gittim ve o kadar memnun kaldım ki bebeğim de cinsiyetini hemen gösterdi o da beni ayrı mutlu :) size de tavsiym çok naif bir doktor