Testin güvenilirliği yok zaten seninle ilgili bir değer vermiyor. Mesela 1000/1 çıktı diyelim. Doktorlar şöyle açıklıyor 1000 tane senin gebelik haftanda senin yaşında eşinin yaşında vs seninle aynı durumda olan kadından birinize denk gelebilir. Kime geleceği belli değil. Böyle saçma bir sonuç veren testi yapıp negatif çıkarsa hamileliğimi zehir etmemeyi tercih ettim ben. Bebeğimi her şekliyle kabul ediyorum zaten. Aldırmayı düşünecekseniz yaptırmak ve peşine diğer tetkikleri getirmekte bir seçenek tabi.