Omrummm Mrhb kizlar ikili tarama sonucum cikti ense kalinligim normal 1.1 mm kan sonucum 1,184 cikti doktor yaşin ileri olmasindan dolayi riski var diyerek bazi tahliller yaptirmami istedi endiselendim bebekde bir sikinti olabilirmi yoksa sadece yasa bagli olmasindan dolayimi yuksek tahlilleri yaptirip yaptirmama konusunda tereddutte kaldim basina boyle bir sikinti gelen varmi yada bilgisi olan yardimci olursaniz sevinirim.
Songulkip95 Banada 146 da bir ihtimal down sendromu olabilir dediler amniyo sentez istediler ama ben yaptırmadım çünkü bu işlem sonucu 300 de bir düşük ihtimali var goz göre göre ölme ihtimalini riske edemem rabbimin verdiği ne razıyım bu arada 39 haftalik olduk 39 yaşındayım kan sonucu temiz bu risk yaş riskiymis hayirlisi
Omrummm Songulkip95 evet yasdan dolayi canim bende 38 deyim ilk gebelik 14 haftalik kan testiylede bakilabiliyormus psikolojim bozuldu evin icinde bir gerginlik ne yapacagima karar veremedim.
Pinarim TAVSİYEM BAŞKA ÖZEL DR.GİTMEN AMNİYOSENTEZ ÖNERİR SANA BU AŞAMADA .VE ONUNDA RİSKİ VAR NEİCEDE BEBEĞİN SIVISINDAN ALINIYOR.BAŞKA DR.GİT DERİM
Omrummm Pinarim evet bebekden sivi aliniyormus oda riskli yaptirmam .fakat anneden kan alinarakda yapilabiliyormus biraz kendimi toplayim farkli bir doktorada gorunecem canim
Songulkip95 Omrummm hiç moral bozmayın rabbim bize evlatlar vermiş her şekilde kabulumuz insanlar evlat için hastahane kapılarında uğraşıyorlar o yüzden rabbimin verdiginede vermediginede elhamdulillah
Omrummm Songulkip95 dogru soyluyorsun canim herseyi nasip eden yuce rabbim ondan gelen herseye raziyiz.