Kızlar bende pco var sizce aşılama mı tüp bebek mi 1,5 yıldır çocuk istiyoruz 🥲bide aralık ayında rahim filmi çektirdim çok küçük polipler olduğu söylendi ama histereskopiye gerek olmadığını söyledi doktor çok küçük olduğu için bunlar gebe kalmana engel olmaz dedi