Slaedz Lütfen birdaha böyle bir durum yaşarsanız haddini bildirin .Kimse babasının hayrına çalışmıyor, azarlamaya hakkı yok. Yeriniz olsam cıngar çıkarır dışarı çıkınca da bağıra bağıra oradaki çalışan ve hastalara anlatırdım ki rezil olsun utansın. Psikolojisi mesleğini yapmasına engel oluyorsa,hamile kadinin psikolojisini anlayamıyorsa çalışmayacak. Ben Yenimahalle devlete gidiyorum. Aşırı memnunum ,asistanlar değil direk uzman doktorlar ilgileniyor ,muayeneler uzun sürüyor ,tek tek herseyi anlatıyorlar.Tavsiye ederim