Elifinzeytini bende de öyle canım bugün tam 32 yiz,artık bariz uyuma süreleri okuyor uyuduğunda sanki hiç orada değilmiş gibi oluyor resmen,uyandığında da genelde tekme yerine kayma elini veya bacağını kaydırma, titreme,yada böyle gerinme gibi göbeği iki yana itme bazende pat diye bir tekme öyle oluyo yani 😊eski hareketlere alışınca bunları tuhaf algılıyoruz ama ilerledikçe kendilerine özel hareket oluşturuyorlar,ama bu haftadan sonraki hareketleri de dişli oluyo acayip acıtıyor 😊