defneveannesii_ Kizlar rüyamda mcdonals menüsü gördüm şaka gibi 😅 Uyandığımdan beridir baya aklımda canım istedi. Yalnız 12 haftalık hamileyim, yemeye korkuyorum böyle fastfood tarzı şeyleri. Sizler burger king, mcdonals vs yiyor musunuz?
Evraa defneveannesii_ hamilelikten sonra yediklerimize daha dikkat etmemiz gerektiğinden sınırlama getirdim ama böyle sizin gibi canım çok çektiği de oldu. 33 haftalık hamileliyim 2 veya 3 defa yediğim olmştur. Çokta sıkmayın kendinizi 🥰
defneveannesii_ Evraa Aynen öyle ben de sınırlama getirdim korkuyorum açıkçası yemeye. Canım da istedi işte 🙈
Evraa defneveannesii_ yiyin gitsin 😂 amaann ne olacak sanki. Ben kolayı tamamen bırakmıştım mesela ama bir kez tükettim resmen kola aşermiştim.
Babyykmz defneveannesii_ ruyamda tursu yiyorum sabah tursu diye gozumu aciyorum kizartma yiyorum sabah gozumu kizartma diye aciyorum. Canim hamburger cekseydide yerdm 😍
Tgcmrt48 defneveannesii_ niye korkuyosunuz bazen bu yazımlara çok gülüyorum lütfen bu kadar kasmayın 😂
defneveannesii_ Tgcmrt48 Doktorum da uyarmıştı genellikle fast food tarzı yemeklerden uzak kalalım, bebeğin sağlığını olumsuz etkileyebilir içerisindeki trans yağlar vs diye. Yani doğal olarak korkuyoruz ☺️ Bi de bu birazcık yapı meselesi diye düşünüyorum ben çünkü hamilelikten önce de pek düşkün değildim böyle şeylere şimdi iyice takıyorum kişiden kişiye değişir kasıp kasmamak tabii ki🙏🏻🙃
thebendis Aşırıya kaçılmadığı ve sağlıksal bir sorunumuz olmadığı sürece her şey yenebilir. Ben de 12 haftalık hamileyim canım ne çekiyorsa yiyorum🤭