Nzkt29 Gizem07487 sezeryanda 48 saat hastanede kaliyomussun artik bi sıkıntı olmazsa 48 saatin sonunda cikariyolar
Nzkt29 Zehraecvt tesekkur ederim inanin annem olmasa asla yapilacak is degil sezeryan dikisi o kadar kotu bisey ki yatamiyosun kalkamiyosn tek yaptigin sey emzirmek bu gun 4. Gün hastanede kontrol vardi ilk defa bebegimi orda giydirdim siz dusunun artik