Deniizzm35 Kızlar merhaba, ikinci kez çati muayenesi oldum bugün. Nerdeyse 40 haftalık oldum ama ne sancı var nede açılma. Yapmadiğim kalmadi. Çörek otu yedim, hurma yedim, bol bol yürüdüm, ilişki iyi gelir dediler onu da denedik yine olmadi, belime sıcak su da tuttum akla gelcek herseyı denedim ama yok açılma maçılma yok gözünüzü seveyim sizin bildiğiniz baska bi yöntem varsa söyleyin gayri onu da deneyeyim suni sanci veya sezeryana kalmak istemıyorum bilen varsa yazarsa sevinirim 😊😊💕
Moms Deniizzm35 bende duruyimde benim doktor bir parmak açıklık var dedi ama şuan tık yok 38+4 üm 🙈 ne olucak bilmiyorum
Gekon1710 39+3 üm bende doktor kontrolünde doktor bebek bayağı aşağıya inmiş üç gün içinde doğum gerçekleşebilir gerçekleşmezse pazartesi günü gel dedi pazartesi gittiğimde suni sancıyla mı başlatırlar doğumu yoksa bir hafta daha bekler mi bilmiyorum çok merak ediyorum. Sizin bebeğiniz inmiş mi bişey dediler mi? Açılmam var mı yok mu bilmiyorum
Deniizzm35 Gekon1710 evet banada aynen öyle dediler pazartesi yine gel bakcaz dedi suni verebiliriz dedi ama bn istemiyORum suni🙄
Arnes Canım beline sıcak su tutma. Küveti sıcak su doldur içine otur. Hemen açılırsın. 🤗 ben ilk gebeliğimde 42 ye girdim. Tık yoktu. Doktor rahmin zırh gibi açılıcağa benzemiyor imkansız gibi bugün git aç yat yarın sabah gel yatışını yapıcaz sezaryen dedi. Kayınvalidem duşu sıcak su doldurdu yarım saat oturttu. Sonra duşumu aldım çıktım ve bide baktım suyum gelmeye başladı... hastaneye gittik hemen 2 cm açılmam vardı ertesi gün 14:55 Aras’ım kollarımdaydı. 💕 4.5 yaşında şimdi 2.ci gebeliğim 32 haftalıkğım. Bunda gerek kalmaz inşaAllah. 🤗🤗
Gunesozby Arnes canik bende 38 +4 um 2 gün önce çatı muayenesine gittim doktor 3 buçuk santim acilman var dedi sancin var mı dedi yok dedim olduğunda gel dedi bende ne sanci var ne bişey gelmeye niyeti yok gibi iki kere sıcak suya da oturdum hala tık yok😔😔
Gekon1710 Deniizzm35 suni veririz dediler mi bana direk pazartesi günü gel dedi öyle dese kendimi ona göre hazırlardım
Deniizzm35 Gekon1710 evet banada dedi eğer gelmezse suni vermeye başlariz dedi pazartesi salı yine gitcem.ama suni olmasa keşkee inş gerek kalmaz
Arnes Senin daha yeni38 haftalık. 40’a kadar doğmaması normal biliyorsun. Süreç 40 hafta zaten. 3.5 cm açılman varmış merak etme 39+larda gelir senin ki artık. 🤗 sen her duşta otur sıcak suyun içine. 🤗🤗 hadi bi avazda inşaAllah canım.... @Gunesozby
Gunesozby Arnes allah razı olsun inşallah hayirlisiyla gelir canım sabirsizim allah hepimizi bi sanci da kurtarsin💋