Aselhumaninannesi Tubadzdg hamileliğin başında cinsiyeti bilmeden ilk olarak ilkim Berra diye kararlastirmistim sonra çevremde bir iki kişi beni çok sinir etti eşimin tarafından filan şimdi kesin olarak belirledik kızım olucak Asel hüma olucak inşallah 😍😍
Annecim58 Tubadzdg Bende hiçbir isme pek isinmamis tim 2.oglum geliyor ilk oğlumun adı Miraç eşim de tamam derse Berat a çok ısındım ♥️
kbra19 Tubadzdg 20 haftalık oldum bende hala içime sinen bir isim yok çok zormuş gerçekten benim 3. Kızım ondan zorlandım birazda 😀
mmiraclee Doğuma 2 hafta kala kızımın babası Alya olsun dedi tamam dedim ben de başından beri netleşemedim nedense aslında hala tam net değilim ama Alya kuşu bekliyoruz artık 🙈
Kalbiimde2can Benim ilk oglumun adi Atakan Cinsiyetimizi henüz bilmiyoruz erkek olursa Efekan olacak o bi net ama kiz olursa hic bi fikrim yok Eflin Alya/Ayla Asya Bakalim daha neler gelecek aklimiza 😅
Ferahkabay Bende çok kararsız kaldım benim de kızım olacak Efnan çok istiyordum herkez isimi ağır dedi taşıyamaz sonra annemden fikir aldım hira dedi bende yezra istiyorum bakalım biz bu ikisinde kaldık Yezra Hira
kadrolubirdeli Cinsiyeti belli olduğundan beri hazır oğlumuzun ismi “Doğa Bera” olacak. Kız olsaydı da Doğa Meva olurdu muhtemelen ☺️