ayserhat-69 39+6 günlük hamileyim ne zaman doğum olur sizce belirtisi ne olur normal doğum olacak sabırsızlıkla bekliyorum bir taraftan da korkuyorum
Tubadzdg Bence korkma bebeğine kavuşmayı hayal et ve kendini motive et sancıların başladığı zaman hastaneye git