Albertos Serpiltunc epilasyon kullanmak sorun değilde canım eğilemiyorum ben hemen kaburgam batıyor ayakkabımı bile zor giyiyorum 🙃hele oranın temizliği tam başa bela valla hayırlısıyla bi kurtulsaydık 😬
Mrry Serpiltunc bende 27. Haftamı bitiricem şimdiye kadar kullandım ama artık napıcam diye düşünüyorum korkuyorum ağda kasılmay sebep oluyomul epilesyonda yapar mı diye korkuyorym yarın bi aile hekimime sorayım
essyagiz Serpiltunc Canım ben hamileliğimin başından beri braun silk epil ile yapıyorum temizliğimi haftada bir ☺️ Çok şükür sorun yaşamadım🙏🏻
Hayalvemasal00 Sedam bende gobegimi almak istiyorum epilasyonla ama zararlıdır diye korkuyorum. Gobeginide onunlami aliyosun acaba
Sedam Hayalvemasal00 göbeğimi almadım hiç makinayla ama mantıklı düşününce göbekte sıkıntı çıkarta bilir yapma bence
Sedam Benim doktorum bi sakıncası yok dedi bende kullandım bi sıkıntı çıkmadı genede sen bilirsin canım