senoski Gerçekten çok yemiyorum normal zamandaki gibi yiyorum ama kilo almama engel olamıyorum. Almayanlar nasıl başarıyor? 18 haftalığım 4 kilo aldım. Ve bundan sonra hızlanacak. Nasıl buna engel olabilirim?
Sercee senoski ☺️ üzülerek söylüyorum asla engel olunmuyor.hayatımda yemediğim tatlıyı yedim bu hamileliğimde 28 haftalık olduk hergün gram gram alıyorum spor da yaptığım halde. Ağzıma sürmezdim kahwaltıda pekmez flan şimdi sabah olsada yesem die bekliyorm.gece atıştırmam hiç olmadı ama akşamlarıda hangi tatlıyı yesem derdim war oğlum olucak tam anlamıyla sağolsun ye tatlıyı çıkar hakkıyı yaşatıyo bana 10 kg aldım dha da zaman war kaçla doğuma giderim bilmiyorum.size tawsiyem elçin demirel in wideoları yapın güzel esneyin en azından ağrılarınız olmaz.ben artık bıraktım dikkat etmeyi🙈 ama spor yürüyüş yapıorum
mmiraclee senoski ben ilk 16 haftada tam 8 kilo aldım normal beslenmemin dışına çıkmadığım halde herkes 30 kiloyla tamamlarsin herhalde diye de iyice sinirimi bozuyordu 35.haftadayim inanın son 20 haftada sadece 3 kg eklenmis ve toplam 11 kg aldım son 2 3 haftam kaldı yani ilk başlarda ben de sizin gibiyken sonra dengelendi sadece ekmek yemeyin akşam da 6dan sonra ben ağır birşey yemedim protein ağırlıklı beslendim bide lütfen kafayı takmayın kendimden biliyorum harap etmişim o güzelim ayları bedenimi benimseyemedim hamileliğin tadını çıkarın kilo alırsanız da alın hepimiz her halimizle çok güzeliz 🥰🥰🥰🥰
yaprakyzglc senoski Malesef bende aynı durumdayım. Hamilelikten önce 50 kiloydum. Şuan 32+5 haftalık ve 23 kilo almışım. Kilomu görünce şok oldum. Normalde ne yiyiyosam ayni şekilde devam ediyorum zaten bence tek sebebi vitaminler yüzünden. Doktor kilomun normal olduğunu söyledi. Sadece artık dikkat et 1 kilo almaya çalış dedi ama malesef vitaminler oldukca bu zor
Bircandeniz senoski 35 haftalık hamileyim 8 kilo aldım ama her gün 1,5 saat yürüyüş yapıyorum. Eğer yürümezsem dünyanın kilosunu almış olurdum çünkü her şeyi yiyorum hamur işi vs yani tatlı
Tdemirol Ben de çok fazla yemiyorum sağlıklı besleniyorum çoğunlukla ama 12 kilo aldım 32+2 deyim. İlk 4 ay hiç almadım sonra çok hızlı aldım doktorum normal diyo ama bana fazla geliyor ve engel olamıyorum ne yapsam da
senoski mmiraclee Ay ben de sizin gibi olsam keşke siz de hızlı başlayıp gayet iyi devam etmişsiniz 🥺
Nurranne Bircandeniz ne zamandan itibaren yürümeye basladınız . Ben 20.haftadayım yürüyünce karnıma agrı giriyor bu haftaya kadar yürüyemedim biraz daha mı büyümesi lazım acaba
Ysmnrn senoski 18 haftada 4 kilo iyi. Ayda bir kilo almissiniz. Bu sekilde devam ederseniz en fazla 12 13 kilo ile bitirisiniz.
senoski Ysmnrn İnşallah öyle olur ben de kendime 13 kilo hedef koymuştum ama sonlara doğru hızlanıyo diyor herkes ondan korkuyorum🥺
Ysmnrn senoski sonlardayim alirsam kilo da bebek kilosu olur. Dogumda gidecek kilo yani. Soeun etmeyin tadini cikarin
hayalperest2310 senoski engel olamazsın canım zaten bebeğin için yeceksin zaten her hamile aynı degil ki bence hiç takma ben 22 ye kadar almadım mesele 22-30 arası 8 kilo aldım 30-35 arası iki kilo özel birşey yapmadım kendiliğinden geldi kilolar şu an 10 kiloyla ilerliyorz
Lazz61 senoski ilk çocuğumda ev hanımıydım 14 kilo almıştım, 2. De çalışıyordum çokta dikkat ediyordum 21 kilo oldum bunda 32+3 üm 10-11 kg aldım. Kilonun artık yemeyle alakalı olduğunu düşünmüyorum 🙈
nur_4434 Bende 29+5 im geçen hafta sağlık ocağında tartıldığımda şok oldum. 70 ile hamile kaldım. İlk 3ay kusmadan dolayı hep kilo kaybettim. Ama malesef en son tartıldığımda 89 olduğumu gördüm. Aklıma geldikçe moralim bozuluyor. Doğuma kadar 100 olmasam inşallah 🥺 aslında her zaman nasıl yiyorsam öyle yiyorum aksine kahvaltı hariç ekmek yemiyorum oda çavdar yiyorum sadece ama ne yapsam yavaşlatamıyorum bu kilo alma hızımı….😔
Canankyaisk Hamilelikte metabolizma çok yavaşladığı için normalmiş canım, bende de 20 haftadan sonra inanılmaz hızlı ilerledi ki farklı şeyler de yemedim. Bide ödem, gaz, kabızlık vs oluyor haliyle tartıda belli ediyor kendini 😬
Bircandeniz Z72r47asel yook neden erken olsun ben hamilelik öncesinde de yürüyordum hamileliğin ilk ayından beride her gün mutlaka on bin adımı geçecek şekilde yürüyorum hem doğumu kolaylaştırıyor hem zayıf kalmanı sağlıyor. Eğer söylenenenler doğruysa doğumdan çıkınca 2 kilo fazlam falan kalacak yani
heleminnosminnosminnos senoski canınızı sıkmayın normal almışsınız herkes ilk zamanlar veremiyor maalesef bende çok verebilen biri değildim. Şuan 39 dayım toplam 15 kilo aldım. 20 30 arasında vucüt bi duruluyor zaten yeseniz bile adapte olduğu için almıyor gibi bir durum oldu bende. Çok olmadı biraz dikkat edersiniz sıkmayın canınızı gayet iyi gidiyorsunuz 🫶🏻
bkts senoski ben normal zamandakinden daha az yememe ragmen cok hizli kilo aliyordum. Diyetisyen yardimi almaya basladim, su an ilk baslarda yedigimin nerdeyse 2 katini yiyip cok yavas kilo aliyorum 😅 nasil oldugunu asla anlayamadigim bir mesele. 29 haftalik olduk 5kg aldim toplamda 😌 siz de diyetisyen yardimi alabilirsiniz öneririm🌸