Pptyaa Yakut16 benimde bugün testim bunun gibi çıktı. Son sorunuzda gördüm bende de kahve leke geliyor peceteye sildikce ikimizde de vardır inşaallah
Pptyaa Yakut16 kasık ağrısı bende de var ama o çoğu zaman oluyormuş normal yani. Sendeki leke nasıl geliyor
ssa239688 Yakut16 benimde bat 20 şubat beklemedeym henüz gelmedi ama senin gibi silikte çıkmadı canım belki vardır inşlalah sennledit
Pptyaa Yakut16 benimde peçeteye sildikce geliyor pembelik yok ama arada kahve arada bordomsu gibi koyu kahve geliyor. Tekrar test ne zaman yapacaksın ben yarın yapayım diyorum
Pptyaa Yakut16 yaptım cnm yine aynı silik çıktı ama şuan akıntı sanki kanamaya dönüyor adet olacağım sanırım. Sen yaptın mı