Biz şuan adet dönemine göre 39 haftalık olduk ama bebeğin gelişimi iki hafta önde gidiyordu geçen gün depremde korktum bebeğin kafası aşağıda idi ama döndü hareketleri olmayınca hastaneye gittim makat geliş ama korkudan dönmüş olabilr bir hafta bekle demişti iki üç gündür aşırı sert karnım ve belimde kaşıklarımda ağrılar var hele bugünde daha çok arttı biz sezeryan için geç kalmış olur muyuz sezeryan için hep 36_37_38haftalari duymuştum yarın gidicem kontrole sezeryan derse geç kalınmış olur mu