10 gün önce normal doğum yaptım ve ilk gebeliğimdi. Kendi sancımla gece gittim. Herkesin acı eşiği farklı olabilir. Bunu göz önünde bulundurun. Ben sezeryan bile istedim bi ara 🙈 Bende korkuyordum ama sancı gelince artık korkudan ziyade Kısa sürede sağlıkla doğum yapayım düşüncesi şekilleniyor kafanızda. Zor bir süreç doğum. Ama atlatılmayacak gibi değil.