Burcucaner Gebeliğimi yaşıyorum arkadaşlar ilk gebeligimde 28. Hafta ve doğumdan sonra uyuşmazlık için iğne vuruldum şuan 12+1 haftaligim bu gebelikte de yapiliyormu bir bilginiz var ise yarmisiniz.
gecekusuanne Burcucaner ilk gebeligimde yapti bunda yapmadi dogumdan sonra bakicaz ona gore yapcaz denildi
Mommm03 genelde 1.hamilelikte yapmayan var bana doktorum yapmadi kendi bundan sonraki doğumlarında hep iğne olacaksın diye yani 3. 4 olsa bile yaptiracaksin