Merhaba ben de şuan 9+2 yim dün aynı şeyi yaşadım sağ tarafımda ilk defa inanılmaz kasık ağrısı oldu. Doktorumu aradım, istirat edince azalıyorsa ve kanama eşlik etmiyorsa sorun görmüyoruz kanama lekelenme durumunda gel demişti. Sanırım rahim büyüdüğü için oluyormuş