Başka bir hastaneye gittim , detaylı alttan da muayene ettiler bir önce ki yerde alttan muayene etmemişlerdi , açıklık yok dedi , fakat bir hafta yatış verdiler dinlenmem için , onun dışında herşey iyi dediler , açılma yok dediler . Rahatladım baya , korkmuştum çünkü 7. Aydayım Mayıs doğum var, hakkımda hayırlısı inşallah.