Mervetolga92 Kızlar 27 haftalığız midem tekrar bulanmaya başladı . Dördüncü ayda tamamen geçmişti , tekrar koku hassasiyeti bulantı başladı . Yaşayan var mı bu haftalarda ? Doğuma kadar devam mı ediyo ?
Defnemmm2301 Mervetolga92 Allah yardımcın olsun canım bende 24 haftalığım inşallah bende başlamaz sende de kısa sürer
Minnakkkk Doğuma 14 günüm kaldı sanırım Doğuma da kusarak gıdıcem 😀hala haftada bıkac kez sabah bulantıları kusma ve degısık kokulara hassasım 🙈 sadece bı ay rahattım onun harıcınde tüm hamılelegım böyle gectı malasef
arkesophia 36+3 benimde 18 de geçmişti 26da tekrar başladı hala daha devam ediyo doğuma kadar edicek artık kabullendim inşallah sizin geçer 🤕